سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک

سلام به همه ی دوستانی که به وبلاگ قاصدک سر می زنند. باید بگم به همه تون یه معذرت خواهی بدهکارم. این مدت از بس مطالب غمناک و نا امید کننده گذاشتم هم خودم افسرده تر شدم و هم دل دوستانی که مهمون این وبلاگ کوچیک می شدند می گرفت. چند روز قبل با یکی از دوستان دوران دبیرستانم یه دیدار کوتاه داشتم و اون که تلفنی از اوضاع آشفته ی من خبر داشت یه کتاب بهم امانت داد و این کتاب تأثیر خیلی خوبی توی روحیه ی خراب من داشت.واقعاَ که داشتن یه دوست خوب نعمت بزرگیه. من که الان دنیا رو زیباتر از قبل می بینم وظیفه ی خودم دونستم وبلاگ قاصدک رو هم به روز کنم و چند تا از جملات کتابی که خوندم رو برا دوستان عزیزی که همراه همیشگی این وبلاگ هستند بنویسم. اسم کتاب اینه:

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین



نوشته شده در دوشنبه 92/10/23ساعت 5:34 عصر توسط خاله سارا نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ